Godermorgon

Jag gick upp tidigt idag eftersom jag ska på planeringssamtal i skolan och sen pierca mig.. Olivia och Elin ska följa med och sen blir det bio :D

Ja i alla fall, jag bestämde mig då att ge katterna fisk.. torskfilé närmre bestämt. De skreeeeeeeeeeeek efter den så fort de luktade den. De äääälskar den mer än något annat i hela väääärlden. Jag kunde inte ens börja dela den efter jag värmt den för Alma klättrade upp på min rygg (vilket hon iofs gjort hela morgonen eftersom hon vill ha något att äta.. som är gott då, de har mat.) och Maya hoppade upp på diskbänken.. Där de dessutom vet att de inte får lov att vara. Jaajahapp in med katterna på min systers rum så länge, bara det var en bedrift, kattungar är hala som ålar. Sen fick jag delat och värmt klart den och tog ut en i taget till matskålarna.. Pacy kom och jamade för han ville ut i trädgården och Kitty tyckte det var konstigt att jag stängde in hennes barn och ville också in i rummet. Jag fick bära kattungarna en och en till deras matskålar och sen åt Alma upp halva Kittys fisk också.. innan hon ätit upp sin egen då. Ut med Pacy i kopplet och ut med Kitty och ungarna i kattgården. Ja jisses.

En helt vanlig morgon då med andra ord haha. Saknas bara att jag har hunden här också som sitter och är ivägen.

Jag skulle aldrig klarat mig utan mina djur.







(jag ska se mucc jag ska se mucc!!1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0