Mangamania



Takeru.. i The Devil does exist.
(manga) jag är något besatt just nu. :D and me likez it

Såklart måste sångaren i SuG också heta Takeru.. När man söker efter bilder blir det problem.
Fast han är iaf sjukligt söt. Posetive rockers, lots of energy *asg åt insiderskämt* haha.. eh.. well..

här är han iaf





För övrigt är jag ledig idag och planerar på att göra klart alla mina läxor. Kommer säkert... gå bra.. Alltså jag är inte bra på att göra saker när jag vet att jag har tid kvar, jag är skitbra på att göra saker när det är jättestressigt och i sista minuten. Då är det kul att göra saker. Annars finns det ju så mycket aaannat man kan göra.. usch vad jag känner mig dålig. ^^



(you can't do anything but love it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0