Mwah

Keativ rubrik yes.

Igår var jag på bio igen, men denna gången med mina systrar Malin, Tess och Ellie. Vi såg den nya Mumien filmen. Den var väldigt bra och rolig. Det var invigning av Malmöfestivalen så biosalongen var inte ens hallfull när filmen började 21.20 :D Jag vet inte varför men jag tycker inte om mycket folk på en liten yta samtidigt. Sen åkte jag och Malin till pappa och Tess och Ellie åkte till sin pappa.

Jag tycker att Malmöfestivalen är jobbig. Det är roligt eftersom man kan leka med sina vänner och umgås osvosvosv.. och konserterna såklart (om det nu kommer någon som man tycker är bra 8) men allt detta folket som kommer överalltifrån och trängs och är sura och otreviga och skrikiga och fulla och irriterande. Det är joobbigt att bo mitt i kaoset. Dessutom sätter de inte in extrabussar till dit jag bor så det är alltid proppfullt, bussarna är sena och kör inte alls som de ska så man missar dem jämt.. Ja, det är jobbigt. Särskillt när man har tider att passa.

..och därför är jag just nu hos mamma mitt ute i ingenstans. Men det är tråkigt här. Saknar Tess och Ellie.. det är mycket roligare när alla är tillsammans. SIMS!! finns bara hos pappa

Nu ska jag äta.. mamma gör världens godaste vegetariska lasange <3 Jag ska äta det alltså. Juste, när mamma skulle lägga i svampar i kastrullen var det väääldigt varm olja i den. Det fräste högt som bara denn.. Vi hade fyra katter i köket och på en halv sekund fanns det bara en livrädd kvar. Haha stackars katter. Maya (den svarta kattungen) sprang allt var hon kunde på golvet men hon kom ingenstans för det var så halt.. XD pussungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0