AH!!!!

Jag läste precis ut Devil does exist(Akuma de Sorou).. Herregud!


......

Ja.. Den var verkligen intensiv. Jag är kär i Takeru. I alla i hela serien, de är helt underbara. Men Takeru. Det är någonting med honom som jag älskar, verkligen älskar. Han.. hans ögon ^^ och någonting jag inte kunnat sätta fingret på.

Nu i slutet på sista boken fanns det en bild som skaparen ritat på Hide . Jag höll på att svimma.



"His presence on stage was fierce.
And when he was on television on a talk show,
he spoke with the softest voice.
What lurked within that gap, I can only imagined.

.. A man who always thinks of what
the world needs before acting...

That's the impression I'll always have of him.
Even now, that's how I think of him.
If this man had never been born, I would
have never been inspired to make Takeru.
"

Jag satt och stirrade på den i flera minuter och bara "jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Hur kunde jag ha missat det?? De är så lika! DÄR kom det ifrån, fina Hide.. Takeru fina Takeru.



Liiiite lika är de väl? x) *svimmar lite av ironi*



Här är riktiga Hide också.



RIP beautiful




(nu mår jag lite bättre^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0